Nytt för ingenting!

Jag har inte gjort några hettsköp som jag brukar kalla de, för jag har otroligt mycket kläder som jag aldrig använder och ibland känner jag att jag måste använda dem för användandets skull och då känner jag mig ful hela långa dan, haha. Så mitt nya tankesätt är - 100 % nöjd åt alla håll och kanter. Sen så håller jag på att leta efter den perfekta balklänningen (vilket fiasko) de finns ingenting snyggt! bara långa tråkiga fodral. Men nu ska jag komma till saken, jag gick in på ellos för å kolla lite (bara titta) och så hitta jag denna supersöta topp för 169 kr och med rätt erbjudande kod får jag ett blått handduksett på köptet plus att allt bara går på 19 kr. de kan man inte tacka nej till. :D


Zooma


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket kap, varifrån fick du rabatt koden?

2007-04-25 @ 19:51:09
Postat av: performance

på rabattkod.se :) sen bläddra ner till ELLOS ;)

2007-04-25 @ 19:51:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

visst :D han håller alltid händerna sådär när han ligger o myser elr när man ger han nappen XD han är så söt :D

2007-04-27 @ 13:29:26
Postat av: Emma

såå snyggt linne :)

2007-05-01 @ 19:59:34
URL: http://emmisjohansson.blogg.se
Postat av: Julia

Hej!



Jag säljer en del av mina balklänningar. Om du är intresserad av att kika på dem kan du maila mig till: [email protected]



Vänligast/ Julia

2008-12-11 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0