Godmorgon Sverige


Eller inte riktigt, jag gick väl upp vid halv ett som är alldeles för sent om ni frågar mig. Jag vill göra ngt roligt idag, men orkar verkligen inte. Eller hade jag gått upp tidigare och dan varit framför mig hade de varit bättre, men nu är klockan 2 så jag funderar på att bara kolla tv hela dan och chilla riktigt mkt, haha. Imorgon ska jag göra något med Niczpixz få se va de blir, något roligt ska vi nog komma på.

På fredag ska jag till kista galleria och shoppa och fika med min ursnälla kompis Olivia, aslänge sen vi träffades, men vi bor ganska långt ifrån varandra, om man kan skylla på att en timma bort är långt eller om man gör de bara för att man är så slö som man inte orkar, usch. Haha, ursäkta men jag brukar vara en hyperperson som alltid har många bollar i luften, men idag går de bara inte, de är väl ett utav mina mål 2008, att stressa mindre. Måste verkligen planera saker och ting, för annars kommar allt bara helt enkelt inte funka.

Därför bestämde jag mig för att jag ska skaffa mig en riktigt snygg almenacka från filofax och eftersom alla csnstudenter har 30 % rabatt så blir de ännu billigare, frågan är vilken ska jag ta igentligen . Piazza är ganska snygg, och priset är väldigt bra med. Finsbury är snygg och billig, men hittar ingen bra storlek med passande färg. Vi får se beställer nog ikväll, annars skiter jag i rabatten och kollar ute istället, men vi får se. Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi senare!




Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nepp verkligen inte, fyfan!!

2008-01-02 @ 14:27:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: det skulle inte förvåna mig :(

2008-01-02 @ 14:33:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobiasd

svar: haha jag vet, blä för ormar!!

2008-01-02 @ 14:47:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: hahaja det tkr jag du ska testa :D

2008-01-02 @ 16:42:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0