Nollningen 6/9 - 07

Ska försöka att göra det så kortfattat som möjligt för de är ganska mycket att berätta!
Roligare nollning tror jag inte finns! de gäller att de gör de till en posetiv sak och de gjorde de!

 1 . Vi möttes i sergel gången runt 5 på kvällen! Alla var nog spända och lite rädda! vi gömde oss inne i en skobutik, haha! jag var jätte rätt. Speciellt när de kom sen, de var verkligen super allvarliga och började skrika på oss att göra armhävningar osv, ja tänkte nästan gå! Folk började verkligen å stirrra! Sen fick vi ställa oss på ett led efter varandra och vandra bort mot kungsträgården! vi var lov å sjunga as högt när vi gick "jag är nolla jag är ful, jag tycker de här är jäkligt kul" å de var ganska kul och sjunga det! Nåra fick straff när de började skratta, saltvatten i munnen eller armhävningar!

2 .  Väl i kungsan fick vi ställa oss på ett led, då var jag as närvös! de kom en hel bunt med tvåor från musikal linjen (svartkädda) och ställde sig framför oss, de var verkligen allvarliga! Då tar de fram disktraser och börjar gnugga runt i ansiktet på oss (rena) de "fixade" till sminket sa de. Sen tog de fram lite nytt smink! å prydde våra ansikten med, fast fel sort på fel ställe, typ blå ögonskugga på kinderna osv. Sen som grädden på moset lite saltvatten i annsiktet! Sen delades vi in i grupper, och fick två min på oss att hitta på en sång om våran "nya" ledare i vår grupp. Haha den va grym, gick så här ca. Kajsa Sandra Li och Lotten e bäst, de är dem som e bäst de är de som regerar mest de är! de är dem som vi gillar mest! , haha! fick göra om den en gång för förut va den ännu kortare så vi fick en min till på oss.

3 .  Väl efter att vi gått upp till gallerian och ropat ut våran nya sång om våra ledare var de dax för med förnedring! fyra st skulle dansa (våran dans från skolan) en skulle sjunga en låt till. Tur att ja slapp sjunga för ja hade så ont i halsen. Haha vilken takt känsla vi hade till blinka lilla stjärna och alla andra barnvisor!

4 .  Sen började själva "uppdragen" som var självständiga, mitt första! och nog de hemskaste var att jag skulle gå in på kappahl och skälla ut en BH, hahah! skulle va arg på att den var för stor. Alla vrålstirrade på mig och trodde jag var helt sjuk i huvudet.  Sen fick ja gå runt å fråga folk i butiken om den fanns i mindre storlek, (folk som ej jobbade där). Så pinsamt, men så roligt också! Sen fick vi stå och sjunga i gallerian *The Rose* haha, tre stämmigt på tre pers. Hela tiden sa våra ledare hur dåliga och va fula vi var hela tiden!

5 .  Sen bar de av till fontänen vid t-centralen där vi fick gå runt och tigga cigg pengar och kondomer som de skulle ha. Haha, as svårt! men vi fuskade lite och nämde att de var nollning så vi fick pengar lättare. Frågade aldrig efter kondomer, tyckte de va lite väl överdrivet. Mest frågade jag efter pengar. Sen skulle de stoppa in en godis i min mun när vi var utanför åhlens city, men ja sa att ja var allergisk mot massor me saker så ja fick en tandgrej ist som smälte i munnen. Där fick vi göra armhävningar sjunga osv. Jag fick göra massor me armhävningar för jag e så svag i armarna, haha!

6 .  Mitt andra uppdrag var också as hemskt! Om ngn såg mig! de var nollning!" de här va förnedrandes knasigt och roligt på samma gång. Jag skulle gå in på Zara lägga mig på golvet och börja snarka. Haha, en av ledarna började till och med å skratta. Jag skulle även få plötsliga mardrömmar och prata i sömnen hahaha! alla vrål stirrade på mig, först de ja gjorde och sen hur vi såg ut. Mjöliga äckliga osv. Ganske glömde att nämna att de hällde mjöl  över oss, sprutade saltvatten i munnen och fram och bak på pyxan på oss så de såg ut som vi kissat på oss!

7 .  FORTSÄTTNING IMORGON :D SPÄNNING!

OBS, FORTSÄTTER I SAMMA INLÄGG IMORGON! SÅ KOLLA SAMMA IGEN!  :D

Kommentarer
Postat av: Niccie

ÅSA! Vet du, jag var tvungen att välja vår duettlåt. Och jag valde En helt ny värld, du vet ur Aladdin? :)
men om du absolut inte vill ha den, kan vi säkert byta. hihi.
men den är jätte fin tycker jag ^^
hur är det med dig idag, hur känns det? blev det värre efter nollningen?
<3
puss på dig.

2007-09-08 @ 01:48:18
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0