Framträdande och David Helenius!

Vårt framträdande igår i skolan gick galant! allt gick som de ska och de var riktigt roligt. Vart bekväm med låten flygande hundar som jag känt lite tvekan om för den är så speciell men nu gick de supert!

Idag iskolan gick jag och Nicole (www.niccie.blogg.se) runt i skolan på elprogramets plan (6) och mitt i allt står David Helenius, ni vet´! han från Hay baberiba, han spelade bland annat prinsen. Jag älskar Hey Baberiba och ja vart helt till mig. De sa att vi kunde gå förbi men inte kolla in i kameran så kanske vi skulle bli med i bild sen. As kul. Det är ett nytt tv program med David som kommer gå på Fredagar och heter Fredag hela veckan! 5 oktober är de premiär, och i något av de anvsnitten är vår skola med i! broolt.

Nu ska jag hoppa in i duschen! visar min nya kappa jag köpte idag då!

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0