Eurovision dance contest



Just nu pågår europas första tävling av Eurovision dance contest, 16 land tävlar i två olika danser. Än från 10danserna och en freestyle. Martin och Cissi från let´s dance tävlar för Sverige och har gjort två bra nummer. Men gillar disco dansen bäst! Tycker de ganska underhållande, fast lite tråkigt att så många länder har så tråkiga danser. Blir nästan lite som eurovision song contest, att man sitter och väntar på favoriterna! Menmen, de roligt för jag är så intresserad av dans så det passar mig perfekt!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vet inte vilken säsong det är jag har sett, men det är riktigt bra iaf. :) Finns säsong 1 att köpa i Sverige?

2007-09-01 @ 23:31:34
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0