Fars dag

Idag har jag sytt mycket på par dräkten. Hela helgen har jag hållt å med den faktiskt, Äntligen klar med överdelen. Även fast in parkompis ändrade sig och ville ha banden bredare så hinner vi inte sy om till tävlingen nu i helgen. De får i så fall bli nästa tävling.

Jag ska äntligen få dansa gruppdans, yey! Alltid velat göra det, och nu får jag chansen. Ska till danskolan en timma tidigare idag för att träna med gruppen, och sen blire pardans en stund och sen 45 mins lektion.

Nu ska jag äta lite lunch, potatisbullar, sen sy vidare. Även kolla lite på engelskan. Grattis alla pappor där ute, min pappa har fått present av mig, de han alltid brukar få, en stor bruk som jag fyller med hans favorit godisar!

Thingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0