It's a dream come true!



Jag menar det verkligen, detta är en dröm klänning för mig! Jag älskar den, den är underbar, jag vill bo i den 24/7. Den har en fin gräddvit kräm färg och de lyser i jätte fint siden, med spetts upptill och nertill som även har dubbla underkjolar för att få en fin volym. Den kostade 1500:- och jag trodde att den skulle konsta tre tusen så de var ingenting för denna underbara klänning. Sjalen till är också i fint siden och passar perfekt när man är utomhus. Jag är så glad, nu ska jag bara hitta skor och liten väska i en fin färg sen är jag klar. Underbara klänning, måste bara säga det hela tiden för jag var som såld för den!

Efter jag köpt denna underbara klänning åt vi jätte god mat (jag o mamma),
sen kollade vi i butiker och åkte hem.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Chiaao!


Kommentarer
Postat av: sara

Jätte fin balklänning
vart har du köpt den?

2007-05-04 @ 22:46:41
Postat av: jessica

Jättefin balklänning! :)

2007-05-05 @ 09:36:57
URL: http://juess.blogg.se
Postat av: nea

åh, en riktig prinsessklänning!

2007-05-05 @ 11:14:09
URL: http://baranea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0