Beställning borta

Vart tog beställningen vägen!?

Jag beställde lite smått och gott från Asos i förrgår. Jag brukar alltid få en bekreftelse via mailen efteråt, men nu har jag inte fått någon. Undrar lite om de tog pengar från kontot och inte skickar ut beställningen. Jag tror inte det, jag har handlat mycket där och det har gått som rinnande vatten, tills nu.

Jag vet inte heller om jag ska göra en ny beställning, vill inte att de jag beställde ska ta slut, men samtidigt vill jag inte få dubbla beställningar hem. Jag ger nog Asos över helgen eller iaf tills på söndag, sen ringer jag och frågar om det inte har löst sig då. Någon annan som brukar ha problem med beställningar över internet?  

Har'e bäst ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0