Kreta - Analipsi!


Nu har jag sovit ut och verkligen vilat upp mig, det står mycket på schemat idag, måste ta hand om resväskan bland annat. Även fast jag har sovit otroligt mycket känner jag mig jätte trött.


Hade verkligen en underbar vecka på Kreta, de var så otroligt mysigt! Kändes som om vi var där mycket längre, men de kanske berodde på att vi varit där förut och att vi då kände igen oss så pass mycket så man glömde tiden som gott imellan, exakt 364 dagar, hehe.

Vi hyrde bil i tre - fyra dagar och var på andra sidan ön, och på stränderna runt Hersonisoss, vi var även i malia och på aqua plus (vatten land), Vi skulle igentligen ha hyrt skooter och åkt upp med dem dit, men man var lov att ha körkort för att köra, (inte samma regler som i Sverige) så de var lite tråkgit. Sista dan åkte jag även vattenskooter, sjukt roligt, det var jätte höga vågor men de var bara roligt för man studdsade mer då, man flög i flera sekunder och sen landade man med världens plask!


Det var många som trodde jag var äldre än vad jag är, när vi var i malia och gick förbi nattklubbarna i malia, killen på hotellet och några på vattenlandet, de rätt kul, men de folk i Sverige som också tror jag är äldre än vad jag är.

Kommer säkert skriva kortare berättelser från resan lite då och då,
för att göra de lättare att läsa.

Men jag hade de underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

gud vad avensjuk jag blir, vill också ut och resa! :)

2007-06-19 @ 17:28:51
Postat av: erica

Jag vill också utomlaaaands! gud vilka härliga bilder!

2007-06-19 @ 17:39:19
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: jessica

Vilka fina bilder! :) Roligt att du hade det kul, vi hörs senare

2007-06-20 @ 12:55:01
URL: http://juess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0