Sola och bada!

Det är verkligen jättefint väder ute, skönt skönt (stockholm). Min bror ska designa min blogg snart så under den processen kommer de inte bli något alls bloggande, och som jag sagt förut så har bloggen sommarlov. Jag bloggar alltså inte alls lika mycket som under terminerna. max 1-2 inlägg om dagen och de är mycket de också.

Jag har blivit lite röd över hela kroppen, hoppas de blir brunt, vill verkligen ha tillbaka min Kreta bränna, men när man har grunden brukar de gå mycket fortare. Så vi får hoppas på det. Jag orkar inte sola längre nu, säkert stekt i 2 timmar och jag måste packa och fixa inför i natt (skansen). Jag kollade igenom Asos hemsida lite snabbt förut, och spanade in playsuits och hittade två fina, den ena (svarta) har jag kollat in förut men den vita bara slängt några blickar på, funderar på att köpa en av dem, men vet inte vilken.

Kate All In One JumpsuitIchi Short Button Through Jumpsuit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0