Mary-Kate & Ashley Olsen

Jag tänkte ta ton och berätta lite om en betydelsefull period i mitt liv, min Olsen period helt enkelt.

För kanske två - tre år sedan var jag ett riktigt otroligt Mary-Kate & Ashley Olsen fan, Jag och min förra bästis Susanna var helt tokiga i dom. Allt kretsade runt dem, vi var med i fanclubs hade team, köpte varendra tidning de var med i, beställde deras alla deras böcker och filmer, klädde oss som dem, vi var helt inne i dem.

Efter ett tag började vi tapetsera om, med MKA bilder över hela väggarna. De började med att vi satt upp några, sen vart de fler och fler. Först en vägg sen en till, kommer första kvällen jag började sätta upp, jag pratade i telefon med min bästis, låste dörren och vi satt igång, haha. Först vart mina föreldrar lite små sura, och sa bara en vägg inte mer. Men så blev de inte riktigt, de fanns efter några veckor på alla fyra väggar.


de här är gamla bilder från mitt rum, som väggen till vänster såg alla väggar ut ett tag.
De var mysigt de :) Min bästa vänn hade likadant, vi borde blivit sponsrade av kludd fabriken


1758 bilder i en mapp i min dator som heter Olsen, den tänker jag aldrig i mitt liv ta bort. Den betyder för mkt. Vi satt och sparade nästan varenda bild vi hittade. Ett tag hade vi en hemsida vi följde där de la in nya papparatzzi bilder på dom som vi sparade, alla. De kunde va 40 bilder från ett tillfälle, alla sparades. Jag visar under några av dom, men jag har mäkt dom ganska kraftigt för de väldigt gamla och betyder mkt.
 


    

Allt började med ett helt vanligt Huset fullt avsnitt (en av mina toptre favoriter i tv-serier) där MKA (mary-kate & Ashley) delar på rollen som Michelle. Jag ringde till mig bästa vänn och sa något sånt här. Gud va söt hon är Michelle, hon spelas ju av tvillingsystrar, och så fick vi upp ögonen för dem. För på något sätt så ville vi vara tvillingar, vi gjorde nästan allt ihop. När vi inte var med varandra snackade vi i telefon konstant, vi snackade inte om ngt speciellt, satt mest å hade luren vid örat medans vi gjorde annat. Vi var helt enkelt alltid tillsammans. Här är några av våra favorit bilder där vi kunde avspegla oss mycket i dem.




Vi byggde upp en helt ny uppfattning om vad vi ville göra och vad vi klarade av tack vare dem. Vi skulle flytta till USA gå på college, dela på en lägenhet i New York, vi var så nära verkligen att genomföra allt, allt som vi igentligen ville göra. Men som sagt tid räcker ofta inte till, vi bytte skola, fick nya uppfattningar och de mesta som alltid varit oss sprack . De var inte vi längre, jag tror att den perioden var väldigt svår för oss, båda. Även om vi inte ville visa de så är de en självklarhet att två personer som levt tillsammas i tre år skulel sakna varandra. De var så mycket som inte var en självklarhet längre. Jag tror jag tappade lusten med Olsen twins när de inte var vi längre. Även idag när jag tänker tillbaka på tiden, så saknar jag det jättemycket. Mitt intresse för olsen twins hör ihop med min förra bästa vänn. Än idag när jag ser bilder på dem så vår jag tillbaka blickar på en del av mitt liv.

image948

Men vi är väldigt skilda idag, vi är inte samma personer med samma intressen och sånt. Men självklart när vi pratar har vi endå en väldigt stark sammanhållning, för även om vi inte är samma personer som förr så finns de alltid en grund inom en som är densamma, den ändras nog aldrig. Och genom den kommer de alltid finnas ett band mellan oss, tack vare de tre åren vi spenderade som bästa vänner. Jag är väldigt glad över att ha lärt känna denna person och de verkligen inget jag ångrar, trots allt vi gick igenom. Vi har minnernarna iaf att glädjas åt, och de betyder. . Från början tänkte jag bara skriva om MKA men de går inte, då skulle de inte bli mycket ord, eftersom jag delade allt med en till.
Bilden och videon under är en mini snutt av de tre åren!

image964

Viva forever Mary-Kate & Ashley Olsen





THE END


Kommentarer
Postat av: Alice

SVar: haha, det låter mys =D
jag har vatt med en kompis och gjort julgodis =)
puss

2007-12-22 @ 23:23:00
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: niki

god jul till dig med :)

2007-12-23 @ 08:55:41
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Malin

ja jag blir ju helt sur när det inte funkar haha=)

2007-12-23 @ 10:13:48
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: emma

hej allt bra idag:D ?

2007-12-23 @ 10:57:06
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0