Första dagen avklarad!



Gud va spänd jag var påvägen in, var verkligen superduper nervös. Hittade inte riktigt heller, så fick ringa min bror som gick där förut. Men roligt var de verkar som en helbra klass, vi heter ngt jätte långt namn ES1MAB för vi ska bli uppdelade i två klasser, fast vi går typ tillsammans endå. Tänk att man börjat 1 ring, känns jätte konstigt! Men tur nog var att jag träffade några från intagningen som oxå var där idag och ska gå i samma klass. Kollade mitt schema lite, och de är helt okej, tidigaste dagen vi slutar troligen är 14 eller 14.40, ganska sent, men vi börjar aldrig kl 8 utan typ 8.35 - 40 eller till och med 9.55 så det är bra, hoppas ja hamnar i b, för de har lite bättre schema.

Nu ska jag iväg och köpa lite skolgrejer som vi måste ha imorgon!
Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

fin outfit!

2007-08-20 @ 22:21:51
URL: http://maaatilda.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0