Asos har anlänt!




Då kom det tillslut fram. Men jag kunde sätt gladare ut när jag fick sakerna kan jag säga. Innan jag börjar klaga så tänker jag fråga en sak, är det bara jag som tror de nålar baktill på kläderna så de ska sitta bättre när de tar bilderna? För de första så är tunikan som är i minsta storlek alldeles för lång över axlarna. om jag drar ner den max så sitter den mitt på brösten, och de gör den inte på bild. Ni kan själva se veck på tunikan för att den är för lång. Min playsuit är helt okej, den kunde varit lite annorlunda upp till, men annars rätt ok. Halsbandet var jätte fint, även om det inte är helt runt. Jag ska faktiskt gå till botten med de hära. De inte första gången man blir besviken när man ser på bilderna på hemsidan och får ett helt annat resultat när man får de hemskickat. Jag ska skriva ett mail och skicka med en bild å visa tunikan, den kan ju va felsydd.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja ruggit snygga :D

2007-08-03 @ 21:19:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0