2007 at Sweet 16´s blogg!


Nästan ett helt år har gått med bloggen
, jag skriver idag pga av att imorgon fyller bloggen ett år. Så jag tänkte gå igenom 2007 på bloggen och se hur de var, lite återblickar för er som hängt med ett tag, och nyheter för er som inte har det. Eftersom december år tvåtusen sex skrevs bara ett inlägg så väljer jag bort den månaden och börjar från januari år tvåtusensju. Tänk på att bloggen hade en annan design så bilderna blir med vitbakgrund ibland.



♥ Januari 2007 ♥
Börjar smått blogga om olika saker, hade då bara en
kategori allmänt, skrevs mkt om tv program

♥ Februari 2007 ♥
Kategorin Nytt föds, börjar blogga mer. Modet tar över stort denna månad på bloggen
 och dagens outfit införs, dock under kategorin allmänt.

♥ Mars 2007 ♥
Den första listan bloggas och ny kategori kommer till, Dagens. 
Min första beställning från Asos.com görs.  

♥ April 2007 ♥
Om månad som påminner om mars ganska mycket, fortsätter blogga om mode mycket,
men även mer humor och mer vardags prat tillförs på bloggen.

♥ Maj 2007
Vi åker på klassresa till tallin i 9an, nya kategorier besök & tips & Upptäck... kom till på bloggen.
 Tips ersattes för ett tag sedan med Sweet 16´s tips. Bloggar mycket mer än förut.

♥ Juni 2007
Ännu en ny kategori införs, vid namn about sweet 16 som handlar om mig. Går på våran bal i nian, och slutar 9an. Min bror peter tar även studenten. Vi åker till grekland kreta analipsi en vecka. Min bror micke fyller 25 och hans tjej Jenny fyller 20. Även kategorin bildextra föds.

♥ Juli 2007
Spenderar 17 timmar med två vänner på allsång på skansen, min mamma och jag fyller år, hon 49 jag 16. Bloggen byter helt design och döps om till Sweet 16´s blogg, även kategorin move time föds.

♥ Augusti 2007
Mycket mode fortsätter igen på bloggen och jag får många läsare när jag skrev detta inlägg, tror de vart runt 200 som läste min blogg den dagen. Även i stor allmänhet ökar läsare på bloggen. Nya kategorier igen, Speciella tider och Livets frågor och svar. Bloggar mycket mer än förut. Jag börjar även Gymnasiumet på St Eriks program Musikal.

♥ September 2007
Kategorin Tävling föds, som finns till för alla mina danstävlingar. Våran klass blev nollade av klassen över istan. Jag har namsdag, Åsa 12 september. Tog bilder hos stockholmstudio som jag ska ta om snart.

♥ Oktober 2007
Ny kategori föds, You Look Great, där jag testar olika produkter som jag sedan redovisar på bloggen om det är bra. Kategorin Danstävlingar föds också som ersätter Tävling. Jag shoppar mycket denna månad. Tog min första spruta för att motvärka Livmoderhalscancer ,Gardasil något jag rekomenderar. Tema veckan drar igång på bloggen, många videos finns denna månad. Blev antagen till världens största modetävling, och fler Outfits bloggas.

♥ November 2007 ♥ 
Idol tar plats på bloggen, och bedömning görs varje vecka. Ny kategori, Video´s där jag bjuder på mig själv, filmer från skolan osv. Min pappa fyller 51 år. Mamma och jag var å såg Motown´s Greatest hits på cirkus i sthlm, åker även på danstävling med Marielle för första gången på terminen. Kategorin Stalking föds, där vi gräver djupt i kändisarnas bakgrund.

♥ December 2007
Köper ny mobil. Mycket bloggade om julen, vi äter julbord på tyrol och går på julmarknad på grönan. Skolavslutning i kungsholmens kyrka, alla tre muskalklasserna sjunger ihop. Mycket blogg om vardagen men även om våran jul och sånt, visar alla klappar bland annat. MKA perioden skrivs ner och berättas om. Min bror peter fyller 21 år. Nyår imorgon med Nicole.




De var alltså ett år med bloggen, mycket hände och de roligt att fler och fler väljer att läsa min blogg, Nu har jag jobbat en timma med detta inlägg och är klar, imorgon är de bloggens födelsedag, glöm inte det.






Kommentarer
Postat av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

svar: tack och kul årsresumé

ang moviemaker; när jag ska spara får jag upp ett felmeddelande som säger att källfilerna ej kan hittas. jag har gjort om filmen flera gånger för att vara säker på att jag inte flyttat/ändrat n¨ågot som ska vara med.. ändå fungerade det inte.

något du känner till?
kram

2007-12-30 @ 23:13:18
URL: http://maddemagnerius.blogg.se
Postat av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

svar: alright thanks, ska kolla det jag förstod av det du skrev. är du inne på msn eller är det jag som inte ser dig? kram

2007-12-30 @ 23:53:12
URL: http://maddemagnerius.blogg.se
Postat av: Anna

Gott nytt år du med!

2007-12-31 @ 12:13:00
URL: http://annavictoriaelisabeth.blogg.se
Postat av: Madde, maddemagnerius.blogg.se

svar; brabra! ha en jättekul kväll och kram på dig

2007-12-31 @ 12:18:02
URL: http://maddemagnerius.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: jag märkte att den inte funkade, tråkit :(

2007-12-31 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0