Bal 2007 - 06- 05




 

Vilken underbar kväll, vi hade verkligen trevligt tillsammans, även om våran dj inte kunde komma så gjorde de flesta de bästa av situationen, sen finns de alltid de som vägrar men det vart lyckat. Man känner lite så att det var tråkigt att dj;n inte kunde komma men vi kunde inte få någon annan bal så varför inte göra de bästa av situationen, de delade ut utmärkelser men jag fick ingen, vi var 48 st och kanske 7-8 st fick, alla tyckte att fler kunde ha fått en bara 7-8, Alla är ju faktiskt bra på olika sätt. Lärarna uppträde och skön en avslutnings sång till oss som var rörande faktiskt, hehe, vissa grät man kände sig lite tårögd. Efter mingel fotografering och mat så dansade vi vals och sen varit de "disco" heh, i början var de jätte dålig musik och några gick då, men sen satt de igång och de vart mycket bättre och vi hade jätte kul, säger bara haha för de som missade slutet på sin egen balför de gick miste om mycket. Har inte hunnit sola något idag, katastrof. Vart så sent igår så jag sov så länge idag, sen så har jag varit och handlat och städat lite. Vi får ju inte glömma att det är Sveriges nationaldag idag, glöm inte att flagga. Jag tog väldigt mycket bilder men lägger inte upp alla utan bara några av dem. Lite bilder på min hår uppsättning och andra på balen.

Kommentarer
Postat av: Sandraas

va härligt att ni fick en fin bal, det är så roligt med speciella tider på åren då man får känna sig extra fin.

2007-06-06 @ 22:33:21
URL: http://sandra.blogg.se
Postat av: Helena

Oh vilka härliga bilder! Ni verkar haft kul! Natti, natti!

2007-06-06 @ 22:46:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Erica

Åh vilka härliga bilder. Jag hade bal i tisdags, finns bilder i bloggen. Det var så sjukt kul!

2007-06-08 @ 01:00:25
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: carro

Det verkar skitskoj ju.. Går och ser fram emot våran student bal som är i juni. hoppas det blir lika skoj .. Ha de bra =)

2008-02-16 @ 16:24:12
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0