Lista!

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Chocklad, alla möjliga sorter
Kläder just nu: Röd velourmysdress
Musik just nu: Inget
Sommarplaner: Sommarjobba + utomlands semester
Hur många kuddar sover du med: 4 st
Spelar du nåt instrument: Spelar piano har spelat gitarr och trummor
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vem är viktigast för dig: Finns fler än en
Bio eller promenad: Bio och promenad
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Nej, jag är en tystling
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: Finns fler än en
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga skulle vara rätt ballt, skapa fred på jorden
Vad vill du jobba som? Massor, make-up artist bla
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske
Gillar du att sjunga? Oja, älskar att sjunga
Anser du att du är stark? Jo, jag är starkare än vad jag ser ut
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ned eller håller andan.
Vad längtar du mest efter just nu? Att morgondagens no prov ska vara över!


Kommentarer
Postat av: C

Rolig lista, jag snor den ;)

2007-03-06 @ 22:47:41
URL: http://wstmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0