Monday´s Outfit

image684

Här har vi då en lite knepig outfit, på den stora
bilden så stämmer bara kappan, mössan,
vantarna och skorna över med rätta outfiten.
Men hade inget minne kvar så kunde ej ta fler
bilder. Imorgon börjar ju spännande saker på
bloggen
, ngt jag lovat ett tag. Hoppas ni tycker om
det. Berättar allt ikväll hur det går till och vad jag
gjort lite smått idag. Nu dax för outfiten å ta plats.




♥ Svart kappa - JC
♥ Vantar + Mössa - Lindex
♥ Svarta boots - Skopunkten
♥ Ljus blå skort klänning - Vila
♥ Svarta leggings - HM
♥ Blåa benvärmare- HM
♥ Rött äpple - Guldfynd
♥ Guldiga runda örhängen - Uropenn


// Sweet 16´s blogg




Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det du som har fixat din bloggdesign? Är nyfiken på hur du har gjort så att länkarna blir som en rullista, kanske vet du en hemsida vars det står eller något annat? :) Bra blogg föressten!

2007-10-23 @ 17:40:52
Postat av: Sweet 16´s blogg

Tack hanna för att du tycker om min Blogg :)

Det är tyvärr min bror som gjort designen så jag har ingen aning om hur den görs, men ngt jag vet är att den är helt omgjort från grunden och har ingen koppling till blogg.se designerna, något som är väldigt speciellt och roligt :)

Men fråga gärna, för lite kan jag :)

// Sweet 16´s blogg

2007-10-23 @ 20:14:59
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Martina

Jag älskar ditt halsband..Och jag älskar din stil i övrigt, helt snyggt ;)

2007-10-25 @ 08:06:53
URL: http://aniitram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0