Stockholm Studiooo!

De var så otroligt roligt, vilken upplevelse! Kom dit runt klockan tre, och fick vänta en stund, sen fick jag byta om till min första outfit, efter de kom en tjej fram till mig och frågade om jag ville söka till deras modellargentur, vart
verkligen jätteglad :) så ska på en casting snart, kanske ska gå på en personlig, hihi! ska ringa dem senare.

Sen började hon sminka mig och de vart as fult först med för röda läppar och för mkt smink under ögonen, men efter en stund sa vi till och de fixade till det och de vart supersnyggt, de satt även upp mitt hår då med hårnålar.

Sen fick vi vänta en stund, och därefter skulle jag börja fottas! gick superbra och de tyckte fotografen också, roligt att vi bytte ställningar och bakgrunder, bytte även om imellan till olika outfits. Jag vart så glad över bilderna, de vart så himla snygga, och många vart det. Så vi köpte 18 st ;D Fick mkt beröm av en annan manligmodell som jobbade där, han tyckte jag var as duktig för att ha gjort de första gången. Sen så gav han mig asbra tips innom modellyrket och sånt, och hur man bäst går till väga, tusentack! Han bjöd också på fyra bilder :D de va verkligen snällt gjort.

Kom precis hem, och har överfört bilderna på datorn, tänker faktiskt visa några för er, men jag lägger in dom om en stund för måste markera dem lite så ingen snor dem! för de inge roligt alls.  Nu ska vi äta hemmagjord pizza som är en av mina tre favorit rätter, mums!





Kommentarer
Postat av: Niccie

Shiiiiiiiit vad roligt för dig åsa! :D :D :D
JAG MÅSTE FÅ SE DOM SEN! :D
gud vad roligt! åh ja ring mig sen! :D du måste berätta allt :D
KRAMBANAN :D <3

2007-09-28 @ 19:55:08
Postat av: Niccie

Det blev verkligen superfina bilder Åsa! :)))
tihi

2007-09-28 @ 22:54:37
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder åsa! :)

2007-09-29 @ 10:54:03
Postat av: Sweet 16´s blogg

tack så mkt :D

2007-09-29 @ 11:44:58
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: mig

jag har nyss börjat läsa din blogg, och jag gillar den för jag vill läsa om någon som lever ett venlig liv, om du förstår hur jag menar :)
men kan du inte berätta lite mer om dig sjäv?
vilken skola, någon pojkvän kanske, vad du gillar att göra (mer än shoppa :D) om du har syskon, och sånt!
/ en tjej på snart 16

2007-09-29 @ 11:52:20
Postat av: Fanny

men gud va kul, bilderna belv fett snygga, men jag fattade inte det där om att du fick ett erbjudande som modell, eller vad va det?
kram<3

2007-09-29 @ 11:55:22
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Evelina

Ahh, så fina bilder! Och du är verkligen supersöt! :)

2007-09-29 @ 22:25:09
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: Kelly

vlka fina bilder!!

2007-10-05 @ 13:48:05
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0