Sen outfit & lite talking!

Idag har vi haft en bra dag tycker jag! Hade ganska bra ämnen, dock inget estet ämne. Efter skolan gick jag och Nicole till castingen och de var asroligt! de gick bra också och vi båda var superglada att vi gick dit  båda. Sen när jag kom till mitt centrum hemma där jag bor ca, kom en tjej och fråga igen om jag ville gå på castingen jag sa att jag redan varit där. Hon sa att de var större chans att bli uttagen om man gick igen, men jag orkade inte. Hade dessutom träning. De gick supert för mig och Marielle. Vi kom en bra bit på dansen! Men först på Lördag när vi är på dans skolan som vi kan bekräfta att spegelbilden ser bra ut också.



Klänning - Vila
Leggins - Devided
Bevärmare - HM
Halsband - Oasis
Skinnjacka - Wacko
Skor - Stadium!

Uppse med att skorna och jackan inte är med på bild. Men de är de gammla vanliga. Min bruna skinnjacka och mina rosa tygskor. Vädret bjuder riktigt inte till just nu. Antingen kan de få bli varmt eller kallt. Inte mitt imellan väder för de är svårt att få till!

Nu ska jag äta middag!



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Snyggt!

2007-09-15 @ 11:46:31
URL: http://Cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0