Outfit från igår!

image598
Hejsan,svejsan igen!
blir samma sak som igår, visar alltså outfiten från
dagen innan, kändes bökigt att lägga upp två outfits
igår, och idag orkade jag inte visa va jag hade på mig.
Kanske inte världens bästa bilder, menmen .
De råder dock lite torka här på bloggen, men så snart
jag kommit ut på shopping gatorna igen så ska de rulla.



♥ Vit tunika - MQ
♥ City shorts - Vila
♥ Halsband - present
♥ Blåa boots - skopunkten
♥ Svarta spets leggins - Gina tricot


Dagen har varit rätt okej för att vara en ganska
snål dag på estet ämnen, bara ett. Något lång men
den kändes ganska kort. Fortfarande problem med
ryggen, så hoppade eftermiddags dansen idag, ackack!
Jobbade lite på singeldansen ist, tävling om två veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0