En helt vanlig Torsdag!

image581
Började skriva detta inlägg runt
4 idag, men nu efter träningen är
det först jag kan slutföra det. Slutade
kl 14 idag, och de är en lagom tid.

♥ Ljusgrå klänning - HM
♥ Orange-gula strumpbyxor - HM
♥Vit kofta med rosett - HM
♥ Skinnjacka brun - Wacko
♥ Halsband - guldfynd
♥ Armband guldvitt - kyssjohanna



Idag har varit en bra dag, ganska
kort och lagom ämnen. Hade matte först
höll på att komma försent tack vare dumma
tunnelbanan som vägrade att komma i tid. Fick
vänta i 10 minuter innan den kom. När jag kom hem dansade jag och Marri, vi har kommit långt på dansen nu och de känns ganska tryggt. Ska tävla singel om tre veckor och de är jag inte berädd för.
För övrigt har jag känt mig dålig idag, torrhosta och körtmandlarna (eller va de heter) har varit tjocka.
Trodde det var Måndag idag, är lite virrig. : )

Väder ♦ Halvklart och 15 grader (14.00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0