Finally Friday


Äntligen, eller veckan har gått fort ändå men jag Love fredagar stenhårt. image637
Vad står på tavlan idag då? hm, mkt chill eller vad man ska säga. Ska upp till mum´s jobb och äta lunch som oftast på fredagar. Sen måste jag lägga näsan i skolarbetet lite också, mkt dära. Ska öva på min singeldans också, har nämligen tävling om 8 dagar, whioo och hjälp på samma gång. :) Nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna, ha de bra alla!






♥ Grå klänning - HM
♥ Svart kappa - JC
♥ Brandgula strumpbyxor - HM
♥ Benvita benvärmare - Lindex
♥ varta boots - Skounkten
♥ Vitt halsband  - Guldfynd






Kommentarer
Postat av: Niccie

ååsa. din bild har kommit på jc :D

2007-10-05 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0