Dagens Outfit ♥

image658

En outfit på g denna helt underbara måndag! varit på bra humör hela dagen. Började med dans på morgonen, då Gustav (som alltid) var där 20 min innan vi började, men de skönt att ha tid på sig tycker jag. Efter de hade vi underbara teater, så otroligt roligt, jag blir nästan ledsen när lektionen är över, ska läsa teater b som fritt val i tvåan tror jag. Sen var de lunch och matte där vi började med nytt kapitel procent, som gick bra för att knappt haft någon matte alls i högstatiet, dålig skola när de gäller matten var det. Sen sång och sen SLUT ! wihoo, vi som brukar sluta halv fyra fick sluta redan kl 13.50 för våran data användnings lärare var ej där och då skippade vi klass tiden också, väldigt skönt.



Något jag är glad över att de går så lätt när jag övar inför samhällsprovet, verkligen skönt,
de har jag 8an att tacka. Engelskan rullar också på! Nu ska vi snart äta myms!

♥ Mönstrad klänning - Veromoda
♥ Brun stickad kofta - Ginatricot
♥ Rosa benvärmare - Vetinteriktigt
♥ Svarta leggings - HM
♥ Rött äpple halsband - Guldfynd
♥ Svarta boots - skopunkten
♥ Vita vantar + mössa - Lindex
♥ Svart kappa (ejbild) - JC
♥ Shnygga gröna strumpr (inte) - HM





Kommentarer
Postat av: Fanny

det där äppelhalsbandet, jag såg det på guldfynd, och tänkte köpa det, men är det där halsbandet med som små rutor, som formar själva äpplet om du fattar vad jag menar? hehe
vi hörs!

2007-10-15 @ 17:51:16
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Matilda

Asså herregud! Du måste vara duktig på det där med pixlar och koder och allt!
Asfin blogg!

2007-10-15 @ 17:59:28
Postat av: Jackie

haha det lätt nästan lite sött. han får gärna komma till mig & säga förlåt med bebisröst, haha! :)
vad händer i helgen då? :)

2007-10-15 @ 18:30:20
URL: http://rosenquist.blogg.se
Postat av: Jackie

Håller med om att du har en jättesnygg blogg!
Jag vill också träna!
Jadu, jag & peter har varit tillsammans i 8 månader då (hehe) så vi ska väl hitta på nåt! :)

2007-10-15 @ 18:46:58
URL: http://rosenquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0