White Oufit

image833Helloj på er, idag snöar de ju riktigt fint. Men de får nog inte stanna, ska bli 5 + på Fredag, usch då. De ska vara snö till advent tycker jag. De redan torsdag imorgon, de går fram ganska fort. Idag har varit en ganska jobbig dag i skuulan. Mkt stress inga raster, äcklig chilli con carne i matsalen och total mosad banan som knappt gick att äta. Ska nog skaffa mig ett sånt dära fodral man kan lägga dem i, de låter som en smart ide. Outfit . ♣




♥ Vit tunika klänning - Gina tricot
♥ Svart kofta med knappar - HM
♥ Bruna ribbade leggins - HM
♥ Rött äppelhalsband - guldfynd
♥ Grööna strumpor från - HM

Haha mina fötter ser rätt roliga ut, men de för legginngsen går ner över foten, eller jag sätter dem så. För jag tycker de snyggare faktiskt. Kanske inte i denna riktning dårå, men annars.

Igår hade vi gymnastik på jumpan, så kul har inte haft det på två år. I min förra skola hade vi jumpa i en fottbollshall så de gick inte alls. Roligt värre!





Lite snö bilder, precis när jag kom hem. Va mörkt de va, ja kl var faktiskt redan halv fem. Dumma skola! vi har bland de längsta schemat på hela skolan för att vi har tre tillval inom musikal ämnet, dans, teater och sång. Nu ska jag nog blogga runt lite och sen är de dax och plugga lite igen, för ovanlighetens skull !!! de sjukt mkt.  
jag tänker föbjuda prov! såg lite av julkalendern på tv igår, de värkar bra, Allan Svensson är med!

puss




Kommentarer
Postat av: Emma

söt outfit! =) fina snöbilder med! =P ha en mysig kväll! =)

2007-11-28 @ 18:05:40
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Alice

Svar: hhaha, aa, brukar göra så =P
men man skulle börja med det i skolan o då hade hon inte bokat datasalen så fick skriva på papper =) =P
Kramar

2007-11-28 @ 18:11:00
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Alice

Svar: haha, jodå de e la okej =P
men vår präst e så jobbig o bögig så det blir lite jobbigt för det xD (A)
Puss o kram, sov gott!

2007-11-28 @ 22:17:43
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

oj, vilket fint halsband!

2007-11-29 @ 17:43:20
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0