Torsdagens Oufit

image839


Hej, jag håller på förfullt med nya kategorin på bloggen och de är lite å fiffla med i paint. Idag har varit en okej dag, vanlig ämnen och sen hade vi möte igen med en teknik etta på resurstiden, de var ok. Kanske lite lång tråkig men intressant. Var inte med förra gången för jag skulle iväg då. Vi jobbade med globala frågor, var ifrån kläder kommer, vilka som gör dem och så.








♥ Grå klänning - HM
♥ Vita ribbade strumpbyxor - HM
♥ Halsband vit jordgubbe - Guldfynd
♥ Arband vitt kedje band - Kyssjohanna
♥ Örhängen vita små jordgubbar - Guldfynd
♥ Armband med små jordgubbar - Guldfynd









Kommentarer
Postat av: Alice

Svar. haha, det e sant! x) men jag gör det för kompisarna gör det o för ingen annan av barnen gjorde det o min gammelmormor ville sså gärna att någon skulle.. =)
O sen skulle jag ju faktiskt inte tacka nej till en systemkamera som present (A) hahaha

2007-11-29 @ 18:09:31
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: S A R A

jättefint =)

2008-01-27 @ 19:51:55
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0