Dagens

image813


Kolla, för de lär vara en av de få gångerna ni får se mig i jeans, hehe . Använder bokstavligt aldrig det.
Var en sväng i centrum och shoppade med mum.
Hon köpte en klänning och jag en klänning som vi delade på. Jag visar nog den imorgon. Var påväg att köpa små söta röda julskor, fårse kanske köper dem imorgon. Just imorgon ska jag till IKEA och inhandla lite fuffel. Vi får se vad jag kommer hem med. Snart äre idol!





♥ Svart jacka - JC
♥ Blåa Jeans - Crocker
♥ Svarta boots - Skopunkten
♥ Färgad tunika - Asos.com
♥ Brun skinn väska - Mammas g.
♥ Brun kofta - Gina tricot
♥Halsband ekollon - HM

De snöade faktiskt förut, julkänsla!
.... fast de försvann direkt .


Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: haha, aa, jag vet xD
han har bara korta bakgrundsdansare på sina konserter =P

2007-11-23 @ 19:46:51
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0