Asos & Nackspärr



Äntligen, efter nästan 5 dagars krångel med beställningen från Asos är den nu klar. Har säkert fått tio mail om att det är fel på mina kort. Men vi ringde kortservice idag och de hjälpte oss. Vågade inte vänta in och se om bikinin skulle komma in i coral, för då var de risk att den svarta tog slut. Men man kan alltid skicka tillbaka om de inte passar. Skorna ska jag ha på balen, och min byxdress fick jag. Så bikinin är de ända jag ska betala.

Världens nackspärr imorse, och kunde varken gå upp ur sängen eller ligga still. Hade så ont. Proppade i mig värk tabletter och somnade om. Så ingen skola vart det idag inte. Ingen märkte att jag var borta så, men skit samma. Längtar efter gymnasiet, hoppas verkligen det blir bra.

Sommarjobb, jag är så trött. Först fick jag fel hade sökt barnomsorg och fick vaktmästeri, sen så skulle de fixa nytt åt mig. Så står de på lappen parklek, perfekt tänker jag. Så ringer jag, de är tydligen ett kollo på barnens ö, där jag ska bo i två veckor, aldrig i livet! Man får inte ens betalt för att man är där 24/7. Eftersom jag borde fått ett jobb i de området jag sökte och inom barnomsorg så ska vi ringa och fråga imorgon, några hjärnceller måtte de väl ha?

Nej nu är det slutskrivet för idag, håller på med designen så de knakar, men jag suger rent ut sakt så det tar lite tid, ska försöka bli klar någon gång i slutet av nästa vecka, de är ju också slutspurten i skolan.

Ha en fortsatt solig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dem skorna ska jag köpa i silver :) Dem är ljuvliga!

2007-05-23 @ 20:45:11
Postat av: performance

ja de är verkligen ursöta. Jag köpte i guld för att ha till balen, annars kunde ja lika väl tagit i silver :) du får nog skynda dig på, för jag har hört att de fler bloggare som tänker köpa dem ;)

2007-05-23 @ 22:18:25
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: anna

hej, vet du hur lång tid det kommer ta innan du får grejerna från asos?

2007-05-26 @ 10:24:02
URL: http://paanna.blogg.se
Postat av: Linda

jag har dom där skorna fast i silver, gillar dom jättemkt :)

2007-05-26 @ 23:13:57
URL: http://ingetsmeknamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0