Lördag!

Idag har jag köpt en senapsfärgad skidjacka, hmm vet inte om jag ska behålla den eller köpa Alpina VM jackan istället, jag får lägga till 500 men den var bättre. Vi får se, kanske lägger ut någon bild på jackan imorgon så kan ni hjälpa mig att bestämma mig.

Jag bloggar inte lika mycket längre det beror delvis på att jag inte planerar mina dagar så väl så att jag planerar mer en jag hinner, och min "fria tid" på helgen försvinner lätt. Men hade några få minuter nu innan jag måste se bingo R. Väldigt underhållande även om de är lite b-tv.


Såg även andra chansen idag och blev både besviken och glad, Vågar du så vågar jag med Sanna nilsen gick vidare till min lycka. Men att Nanne grönvall med jag måste kyssa dig åkte ut i första delen var väldigt dåligt, jag röstade även 5 gånger, hmm. Jag tyckte hennes låt var jätte bra, väldigt orginell och har chans utomlands. Tur att inte ugglas skit låt gick vidare till finalen, uggla brukar kunna göra hits! men den där va inge bra alls. Nu håller jag bå Cara mia med Måns & A little bit of love med Andreas.

Imorgon ska jag kanske åka och byta jackan, samtidigt som jag köper mina rosa skidbrillor som jag är så förtjust i. Sen måste jag idiot plugga till mitt prov på månad, suck lovet är redan över! men men, ser fram mot praoen v.12

Ni får hare bra! Chiao


Kommentarer
Postat av: tove

Hur kollar du på OC avsnitten, laddar du ner dem?

2007-03-04 @ 00:09:04
Postat av: nea

alpina VM-jackan? jag kanske verkar lite borta men jag vet verkligen inte vilken det är...hur ser den ut?

2007-03-04 @ 10:20:05
URL: http://baranea.webblogg.se/
Postat av: performance

svar till tove!

Jag laddar ner avsnitten från oc, kanal 5 har helt förstört känslan av oc, när de nu ska börjas visa på söndagar 19.05.

Jag laddar ner via thepiratebay.com har sätt alla avsnitten för säsongen (sista)

2007-03-04 @ 13:50:00
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0