Waxholm värme!




Idag var vi 9or på i Waxholm och sola och hade roligt. Vi åkte båt ut inne från stan och vissa badade och andra spelade kubb och boule. Det var en härlig dag i solen och jag har bränt mig lite, badade inte vill inte bli mer förskyld än jag är för det är avslutning på fredag och bal imorgon. Kan knappt förstå att det är bal imorgon, ska bli så kul. Jessica och Matte tog en iskallt men ändå ett riktigt dopp, sen hade vi en hel bunt med knasbollar som doppade fötterna. Jag satt och kollade på, det var verkligen jätte kallt i havet, typ 10 grader. Sen är det en bild på min lärare Ingrid och sen andra klassens lärare Paula och sen fick Sanna vara med också :) Sen är det en byggnad inne från staden, de påminde och visby jättemycket och det var som en mini semester. Sen så är de en jätte söt bild på Christer och Nathalie som e skuggade av Marielle Gulan och Therese. Nu ska jag öva på sången inför avslutnigen och se på vänner.

Ha de bäst!




Kommentarer
Postat av: Sandra

va härligt de låter, har också solat idag och man känner sig en aning stekt.

2007-06-04 @ 22:11:11
Postat av: performance

ja de var jätte mysigt att sola. Jag med, känner mig jätte varm.

2007-06-04 @ 22:11:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Cecilia

Åh visst är det underbart med solen och värmen som har kommit:)

2007-06-05 @ 00:41:02
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0