Torsdagens Outfit

image891

Glad Lucia på er alla!

Tack så hemskt mkt för alla kommentarer och besökare. De betyder så mycket för mig, jag vart helt stum när jag gick in för och kolla kommentarerna 12 nya kommentarer är nog bland de bästa jag fått på samma gång. Tack tack och åter igen stort Tack.

Pappa och jag såg nyss POC - vid världens ände, och den var superduper bra. Imorgon visar jag bedömning om vad jag tyckte om filmen. Men nu dax för dagens outfit






♥ Natur vit kofta me rosett - HM
♥ Halsband bjällra - vet inte riktigt
♥ Vita ribbade strumpbyxor - HM
♥ Armband & Örhängen - Guldfynd
♥ Blå klänning med hjärtan - HM









Kommentarer
Postat av: ronja.

yes, ny och färsk blogg. :) måste också säga att du har världens gulligaste klädsmak. jättefina outfits varje dag. :) pussochkram.

2007-12-13 @ 23:05:02
URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

JESS SVAR:

haha aa :D hihih :D

2007-12-14 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0