Onsdagens tomte Outfit

image885

Hello på er, idag somnade jag näästan. Men tänkte så hära, antingen så sover jag efter jag bloggat eller inte alls, hehe. Så vi får väl se.

Idag har vi haft en rolig dag, imorse hade vi ensamble och sen dans där vi körde helklass och filmade, Kalle med C spelade till :) Vi hade jultema så de därför jag är ganska röd, hade även röd tomteluva.  Sen fick vi äta lunch på lektionen, de vi tagit med oss. Eftersom vi inte hann, vi repade inför Lucia hela eftermiddan.

Nu har jag varit och klippt mig, as lite. Hhaha, bara typ en centimeter på topparna :) men gud va gott håret luktar, ska köpa deras produkter.



♥ Vinröd klänning - Gina tricot
♥ Vitt enkelt linne - HM
♥ Vita ribbade strumpbyxor - HM
♥ Halsband bjällra - Nån liten butik
♥ Örhängen snöflinga - Guldfynd







Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det är det verkligen :)! Man kan må hur dåligt som helst, men när man väl kommer dit glömmer man bort de, för det är faktiskt ganska avkopplande att pyssla med blommor.

2007-12-12 @ 17:55:56
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: Fanny

svar: aa det ska vi, imorgon (torsdag), fast jag är inte med, tror det bara är musikinriktningen, men jag skulle ändå inte vilja vara med, men det ska bli kul att titta på :)

2007-12-12 @ 22:41:27
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Jessosh

haha naaw, våran tomte-outfit vi hade i kss åsa :D

2007-12-14 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0