Dan före doppardan!

God jul på er alla vill jag först och främst säga. Blir ju inte så mycket bloggande så här dagarna innan jul, men igår tog jag verkligen tid till bloggen. Satt två timmar och höll på med inlägget Mary-Kate & Ashley Olsen, de betyder verkligen mkt för mig. Idag har jag inte gjort så mkt ännu, varit på ica en sväng och snart kommen min ena bror över och då ska vi pynta ännu mer, bla klä granen och sånt.

image965

Vi ska äta gröt till middag, som vi alltid gör. Men jag gillar inte gröt så jag äter mest julgodis och några köttbullar, hehe. Man blir inte så hungrig heller när man nästan inte gör något. Fast jag är en hungrig person som älskar mat otroligt mycket. Senare idag lägger jag in bilder på granen och pyntet i detta inlägg. De känns verkligen inte som de julafton imorgon, eller jag börjar få lite julkänslor, hoppas de bara blir mer och mer. Imorgon kommer jag inte blogga någonting, för då förstör man julkänslan lite, hehe. Asså jag ska inte sitta vid datorn över huvudtaget så. Så ikväll kommer jag skriva ett inlägg, men inte mer innan jul.


TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA EN RIKTIGT GOD JUL




Kommentarer
Postat av: Emilie

GOD JUL :D

2007-12-23 @ 19:26:43
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Ha en jättebra julafton imorgon! :)

2007-12-23 @ 19:32:30
Postat av: A

haha tapetserat hela väggen ;) Men varför vattenstämplar du bilder som är på kändisar, alla kan ju ändå få tag på dom. Jag vill inte vara otrevlig, men jag undra bara :)

2007-12-29 @ 19:11:15
Postat av: Sweet 16´s blogg

Svar till A

Jag visar under några av dom, men jag har mäkt dom ganska kraftigt för de väldigt gamla och betyder mkt.

de skrev ja i inlägget, bliderna år ca 2-3 år gamla och finns knappast att fåtag på längre, sen va jag medlem på hemsidor där de krävdes vissa kunskapspoäng för att få va medlem, krånligt system men vissa bilder finns helt enkelt inte för "andra"
//
Sweet 16´s blogg

2007-12-29 @ 23:20:11
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0