Två dagens å en massa prat!



Inte gjort dagens senaste dagarna, allt går så fort och jag vill inte bli för stessad. Men de blir dubbelt så kul som förut nu ist. Första bilden är gårdagens outfit och de är en klänning med hjärtan - HM, Skinnjacka - Wacko, Strumpbyxor - Lindex, Halsband - guldfynd och sist med ikke minst, mitt kyssjohanna armband (kmr skriva lite senare om en tråkig sak som har hänt med de armbandet). Sen så ser ni dagens serru. Där vi börjar med en vit topp från - HM, Klänning mörkblå - Asos, skinnjacka - Wacko (ejbild), benvärmare och leggins - HM, och sist halsband från Asos, juste en grej till! mitt armband från kyssjohanna. De va mkt på än gång de!

Igår var jag hos tandläkaren, håller på att rotfylla min tand, usch fy och blä! är inte klar och har varit två ggr. Innan på dagen började vi dans osv. Mycket roligt. Idag så hade vi, hm! Juste` vi började med sång med våran sångpedagog, han försökte sätta ihop dans och sång (musikal) och de gick väl ganska bra, kul va de. Vi sjöng en grease låt på svenska, "vi har varandra som dipdadipso shuabadubido", haha ngt sånt! Sen hade vi matte, gud va man ligger efter när man bara varit borta än dag! Sen lunch- svenska med Birger, han är så snäll, och vänsterhänt som jag, power! sen samhällskunskaplekt som va lite knepig, menmen. Usch va mkt text! usäkta hur jag skriver men de här är ingen uppsats utan ja uttrycker mig mer som man pratar, de blir mer personligt då. Nu ska jag blogga lite, sen skriva ett till inlägg, mohahaha!

Later!


Kommentarer
Postat av: Niccie

Jäj, vi äger på grease låten! Dip da dip da dip doba badobiduuuuuu!!!!!!!!!! :D ^^

2007-08-30 @ 22:11:10
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0