Nytt paket!



Va fort de gick, förra gången fick jag vänta i över två veckor, nu tog de mindre än en vecka för paketet från Asos att komma, och denna gång är innehållet bättre också. Först är det än klänning me broderi eller vad man ska kalla de som överdel med snyggt mönster in style of Mischa Barton. Sen är det än höst-tunika i siden som är super söt. Nu är jag glad, två fina grejer som kommit. Tycker inte om så mycket att handla på vanliga butiker, de inte så kul när halva skolan har likadan tunika eller topp som en själv för att de från hm eller gina tricot, jag lägger hellre ner mer pengar och får ha mina kläder mer som mina.



Kommentarer
Postat av: Anna

Skitsnygga grejer! Jag funderar på att beställa en väska från Asos.com, vad tror du frakten kommer kosta?

2007-08-16 @ 14:44:14
Postat av: Sweet 16´s blogg

tack så mycket :) De kluriga i detta fall är det att jag åkt på två olika frakt kostnader, och paketen var ca lika stora, men men. Ena fraktkostnaden var 260 kr, den andra var 64 kr. Så jag kan tyvärr inte säga att fast pris i frakt. Ett tips, maila asos och fråga?
Lycka till med köpet :)

2007-08-16 @ 14:47:37
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag har alltid velat beställa hos Asos men aldrig våga för jag vet inte hur mycket kostar frimärke? Funkar det bra att beställa hos Asos?
Skulle vore tacksam om du svara tillbaka :)..
Ha d´toppen dag..

2007-08-17 @ 13:18:16
URL: http://www.falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0