Nya stuff!

När man sparat så kan man slösa! Älskar att åka till stan och känna att plånboken är riktigt fettjock! ursäkta ordvalet, menmen. Man kan verkligen frossa iallt, och om man håller sig undan från stan ett tag så har man massor med pengar. Men nu är jag fattig på pengar men jätteglad över de jag köpt! Har faktiskt runt 600 kvar, så helt pank är jag inte, var där med mami. Här kmr  lite pics på de som ja handlade!


Här är lite bilder från stan, först på min favorit butik i gammla stan, som har så mysiga gosedjur, vill ta hem allihop. Sen min och mammas goda lunch ifrån gallerian, mums!


Köpt nya höstskor, är så glad över att de är låga, letade som en tok förra året, men då hitta jag inga. Men de värkar som sko tillverkarna har förstått att alla är inte 160 långa. De är väldigt praktiska också, man kan ha kanten uppfälld eller nerfälld, även snyggt med benvärmare.


Min väska! bara min. Älskar den, de var kärlek vid första ögonkastet kan jag säga. Den är så fin, stor också jag som kommer ha så mycket dans och idrott i skolan, så de är superduper bra.


En supersnygg tee tröja från cubus, de står walk this way, fanns andra tryck men ganska meningslösa va de andra, gillar den hära bäst. Sen ett halsband som vi egentligen bara köpte för kedjans skull, fick nämligen två andra hängsmycken i födelsedagspresent utan kedja, men de är jätte snyggt, så kan använda de också.


Även lite saker till skolan, mycket bra att ha saker. Först ett super block med fem stycken avdelningar så de räcker precis till alla ämnen, mycket bra att ha allt samlat. Sen överstryckningspennor, de behövs verkligen inför prov och på föreläsningar, mattelektioner ja i stor sätt överallt.

Mamma har förstås hjälpt till lite, hon betalade skolgrejerna och halsbandet, En mycket trevlig dag, jag som i vanligtvis brukar ogilla söndagar. Men de gäller att göra en bra sak av något mindre bra. !

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag !

Kommentarer
Postat av: ebba

:)

2007-08-26 @ 19:47:05
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Daniela

Väldigt fina skor. Vart hittade du dom ? Jag har letat länge efter något liknande. :)

2007-08-26 @ 22:33:36
URL: http://danielamedettl.blogg.se
Postat av: Paola

wow va kul att du har shoppat. måste faktiskt också köpa collegeblock. var köpte du din? :) har faktiskt shoppat lite jag med dom senaste dagarna :P :) känns kuuliigt ;)

2007-08-26 @ 22:47:43
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

tack så mycket :) jag svarar i era bloggar i eftermiddag när jag är tillbaka från skolan!

2007-08-27 @ 06:47:50
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0