Bounce

 
Så roligt de ska bli, ikväll ska jag och några fler i klassen gå och se Bounce live på dansens hus i stockholm. Sätt lite bilder fron showen ikväll och de verkligen fantastiskt, för mig som dansare kändes de som ett måste, speciellt sån här dans som jag tar mycket insperation ifrån. Vet inte om klassisk ballet skulle ge mig insperation, kanske till att utöka min styrka, men inte till steg och kombinationer. Nej, bounce rocks! En annan grej också, hon som syr kläder till deras grupp har även sytt min singel dräkt för några år sedan. Har ni sätt bounce ? :)

Sitter i datasalen i skolan, kommer inte hem imellan så ska försöka knåpa ihop en outfit, då  med gamla bilder, men en outfit kommer väl alltid åter, hoppas jag kan bygga ihop dagens med gamla bilder. Nu måste jag plugga!




Kommentarer
Postat av: sofie

svar: ja fast solen tittar fram ganska så mycket nu=)

hehe okej, för mig blir det satc, har boxarna här hemma;D tittar inte på bounce^^

2008-01-17 @ 14:03:31
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Fridah

*'hööhöh mjaa jag är rätt snabb på morgonen, en timma innan skulle jag dö, jag skulle sitta och luffa i köket 50 min innan jag drog ^^

2008-01-17 @ 14:04:45
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Maya

ja de är ju faktiskt jätteroligt :)
jamen gör de du me, kul att se

2008-01-17 @ 16:09:04
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0