Söndags göra!

Då var de denna dag igen, denna dag som är så himla tråkig. Tycker vi borde skippa Söndagar och ha två Lördagar istället, mycket mysigare. Ifs är de min serie ikväll kl 20.05 på kanal 9, American dreams som är jätte bra. Men annars ska jag inte göra så mkt kuligheter idag. Ska fixa lite med dansdräkten tror jag. Här kommer min dag.

♥ Städa rummet (noga/ ikke noga) [ x ]
♥ Pyssla med dans och dansdräkt [ x ]
♥ Leta reda på mina medaljer [ x ] (mamma hittade dem)
♥ Gå på dansträning [ x ]
♥ Kolla på american dreams [ x ]




Under dagen kommer jag blogga in om de jag skrivit ovan genomförts eller inte. Vi får väl hoppas på det iallafall.
Nu ska jag sitta vid datorn en liiiiten stund till innan jag sätter igång med söndags-måsten. suck!

Tillägg ♥
jag lyckades uppfylla alla dagens krav, whuiahua! nu ska jag kolla klart
på 50 first dates och sen sova.
Godnatt på er där ute!



Kommentarer
Postat av: nea

ungefär så kommer min dag också att se ut. man måste ju faktiskt städa och göra tråkiga saker ibland, tyvärr...

2007-09-23 @ 11:36:27
URL: http://baranea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0