Powerwalk!

Man kan kalla det vad man vill men nu har precis jag varit ute och gått i en och en halv timma i snabbt tempo. Det var mina föreldrar som fick ut mig på de, jag låg och degade på soffan sen så gick vi ut. Efter halva tiden var jag helt slut. Det var verkligen jätte jobbigt, men nu när jag är tillbaka är jag väldigt stolt över mig själv. De så fint att gå här där vi bor också, runt vattnet upp runt golvbanan och ner till vattnet igen, ingen trafik alls nästan.
En väldigt bra start på en annars så tråkig dag.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mkt :D! Just nu sitter jag också bara och degar så jag kanske ska ut o ta mig en såndär powerwalk :P

2007-09-30 @ 12:53:49
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: Anonym

var bor du? :)

2007-09-30 @ 17:14:10
Postat av: Sweet16

:)jag bor i sthlm

2007-09-30 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0