Nyheter i helgen!



The sims freak som man är så har jag självklart köpt de nya spelet Jorden Runt. Älskar att spela the sims när jag har slö dagar, de fördriver tiden superbra och de jätte roligt! De nya spelet är as kul också. Har bara hunnit spela än gång. Sen kom ett paket från Ellos igår med en lila topptunika som är söt och en klänning som var super skrynklig! så inte alls ut som på bilden. Men jag älskar klänningar så den får stanna! Kom även två BH-ar som åker tillbaka, de var inte alls sköna eller snygga. Allt annat får stanna.

Nu har jag och Marielle tränat klart och vi har kommit as lång på dansent! de bästa är att vi ÄLSKAR våran nya dans! den är så grym, helt olik oss normalt sätt. Så jag tror vi kommer chocka våra nära. Haha, men de känns mkt bättre att dansa den dansen än våran förra! Älskar att dansa :D Är fortfarande förkyld, den vill aldrig ge sig! Imorgon ska jag åka till stan en snabbis och kolla på en snygg jacka! Yeyi, sen blire dans med Marielle.

Ha en trevlig Lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Fanny

gud, vilka fina tunikor, synd att det inte finns såna i min storlek, måste få spela det där spelet!!
karmisar

2007-09-08 @ 17:41:53
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: niccie

Hejsan :D
jamen absolut det ska jag göra! :)
asså jag skulle jätte gärna göra det, men jag har absolut inga pengar alls! jag är pank. haha ;p
så det blir nog matsäck för min del, igen .. :P men jag kan äta med dig, på mcdonalds ändå :D
ÅH SHIT, jag kom på att jag har dans på måndag :O DEN KAN JAG JU INTE GÅ PÅ :'(
pusselipuss <3

2007-09-08 @ 21:22:13
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0