Bus handlat lite!

Inte ens när jag är sjuk kan jag sluta shoppa. De inte bra de hära, men påvägen hem från mammas jobb kan man ta en "genväg" genom HM och där hade de fått in jätte snygga nya under. Så jag prövade några olika och de vart en milkfärgad bh med rosa detaljer, även fast de höst tänker jag använda ljusa färger, tycker de så snyggt. Så nu har jag 149 kr mindre på mitt presentkort på HM. Vet inte om jag ska byta till en balconette bh som är stilrent och bra, men vi får se. Nu ska jag äta middag!



För övrigt har jag suttit vid datorn och bara töntat mig runt på olika sidor. Kollade på vänner och FPIBA, tänk på den du. En annan sak, jag slutade med playahead i juni förra året. Men nu, så har jag börjat tveka om jag ska skaffa det igen. Slutade med msn samtidigt som playahead och facebook funkar men, de inte riktigt lika roligt som playahead, kanske för att jag fattar nada, haha. Nu ska jag följa med upp och handla på ica en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0