A Little thing, me!

image618

Det här är alltså jag, bloggaren bakom Sweet16.
Fick en förfrågan om att berätta mer om mig själv så här kommer det.

Lite ytlig information först tänkte jag. Jag är 16 år gammal, går första året på St eriks gymnasium. På fritiden tävlingsdansar jag på hög nivå, har tävlat sen jag var tio år och dansat sen jag var 6 år. Mer än halva tiden av mitt liv har dansen varit en del av mig. Dansade mkt olika saker som yngre, street-hiphop-jazz-disco. Men min favorit och det jag sysslar med nu är disco dans.

När jag inte tränar eller tävlar är jag hemskt gärna hemma, myser och kollar på tv med godis popcorn och läsk, ni kanske tycker de låter tråkigt men mitt liv är ganska ansträngade på dagtid så jag sällan känner för att göra andra saker än att slappa. Men när jag är pigg och glad går jag på bio med vänner eller har tjejkvällar osv. En sak jag kan säga direkt och något jag står för är att jag dricker inte alkohol, har aldrig gjort det heller. För de första så vill jag inte, för de andra så går de inte så jämt ut när man tävlingsdansar för de tredje kommer jag ihåg alla trevliga stunder jag haft för jag varit nykter. Känner dock bara en annan tjej som tycker och gör som jag.

Lite mer djupare frågor då. För tillfället har jag ingen pojkvän, utan jag är en gladochsocial singel. Ni vet nog ganska väl att jag älskar att shoppa och gör de nästan dagligen, de inte bra menmen jag blir glad när jag shoppar. Jag är väldigt frammåt av mig och älskar att prata. Bjuder ofta på mig själv och gillar att synas. Kan nog inte komma på så mycket mer att säga, men om de är något ni undrar så fråga bara.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är bra det där att du står för att du inte dricker alkohol, det gör inte jag heller och jag har så jäkla kul ändå :)

2007-09-29 @ 22:21:44
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: k

ja, de va alltså jag som ville att du skulle skriva lite mer om dig själv.tack, de va jätte kul att läsa och att du blev glad av det var bara ännu bättre :D
du verkar verkligen jätte cool som person, asfin klädstil, står för att du inte dricker mm. fler som du!

2007-10-01 @ 19:19:28
Postat av: Lovisa

Jag tränar handboll på st eriks gymnasium. JAg diggar din stil också =)

2008-05-25 @ 13:51:08
URL: http://brunettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0