Vänner Maraton!



Godmorgon på er, jag gick upp runt kvart över 10 och körde igång ett vänner maraton, det är en av mina tre favorit serier och även fast det inte görs nya avsnitt så kan jag se samma om och om igen, alla har så olika karaktärer och det händer så mycket hela tiden. Verkligen älskar denna serie.

Snart ska jag på pappa åka iväg till synsam och göra syntest, måste göra det om jag ska kunna börja övningsköra snart. Sen ska jag även köpa hårfärg av min frisör, (alltså salong färg) mycket bättre än vanlig från affärerna, de ända som skiljer detta från att gå till salong är priset och värmen man får ha på när de sitter i. Men jag har redan färgat håret två gånger på salong sen i juli och det bara försvinner! så nu ska jag pröva igen. Visar kanske lite bilder imorgon när jag gjort det.

Efter det så är det dans två timmar på dansskolan mellan 14-16.00 med Marielle, hoppas vi blir mer lika i dansen, för just nu ser det inte alls så bra ut. Vi är väldigt lika i kroppen så det blir asballt när vi väl kan allt och gör det extakt samtidigt. Nu måste jag blogga runt lite och sen äta lite pasta och köttfärgssås!

Thingeling!

Kommentarer
Postat av: Martina

Helt klart bästa serien, VÄNNER ;D

2007-10-23 @ 09:12:21
URL: http://aniitram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0