tråkigt värre!

Just nu är min blogg jättetråkig, till störst del är de för att jag inte bestämt mig om jag ska behålla min nya mobil, och därför kan jag då inte instalera den på datorn och föra över dagens outfits, men alla finns där i telefonen. Men om jag behåller den kommer jag göra en liten special överaskning på bloggen, vi får se minsann!

Kokta bananer! de är ju redan Fredag imorgon, gått så fort (kanske för att jag var ledig i måndags) imorgon ska jag förbereda lite grejer, har ju första termins tävlingen på lördag, måste sy färdigt dräkten osv, haha, alltid i sista sekund. Missar städ dagen i området, de är lite utav en tradition för oss hära, varit med sedan barnsben, men ngn mer har jag nog missat, så de inte första gången. Så mysig känsla tycker jag, och de ofta då "alla kmr ut" gammla barnkompisar i samma ålder som bor här, de en tradition för alla. Gott med korv och MER efter ;D hah!  Nu ska jag hoppa in i duschen, har precis tränat.

Ska nog bestämma ikväll om jag behåller min rosa dröm eller inte, anledning till tveksamhet? det är nokias högsta strålningsmobil, inte bra alls!



Kommentarer
Postat av: Niccie

Vi har ingen sång imorgon! :))) det är iallafall vad alla säger! :D och sa idag. och vi hade ju på resurstiden idag, så.. :)
hihi

2007-10-11 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0