Tema Vecka At Sweet 16 Blogg!

image687

Nu startar en tema vecka på Sweet 16´s blogg som aldrig förr. Vi kommer bjuda på teater dans shower och musik i tre dagar. Bakgrunden till allt är min linje på St eriks gymnasium som annordnar detta och jag kommer ta med er bakom kulisserna, repitioner, skvaller och mycket mycket mera. Kommer bli så annorlunda så ni hoppar ur brallan, hoppas jag. Detta är något jag planerat en längre tid, att göra något speciellt på bloggen.

Under dessa tre dagar kommer inget "vanligt" bloggande försegå, utan outfits och annat får ni se i en snabbspolning. Jag hoppas verkligen ni kommer hänga med under denna glamorösa vecka, och på fredag blir de grand-final då jag ska ta så mycket bilder och filmer som möjligt över vad vi visar upp. Jag är själv en deltagande i allt arbete så de kommer vara lite knepigt men vi kommer fixa det.

Se fram imot en hel del här på Sweet 16´s blogg!

Kommentarer
Postat av: Niccie

aw, men gullunge Åsa då!

2007-10-24 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0