Tema dag två:

Nu så är det snart premiär, imogon bitti kl 9.00 är de premiär för våran show. Idag har vi jobbat bra och vi har kommit långt, vi gjorde hattar övade och gjorde om våran show, gjorde två dans koregrafier och övade och övade om och om igen på showen.



Bilderna jag visar ovan är först en bild på när vi övar en utav scenerna, killen är flygvärdinna och de andra två på stolarna är de i flygplanet. Väldigt roligt, ni såg lite utav de från klippet igår. Sen är det jag som sitter och väntar på att min scen ska komma, man vill vara med hela tiden i bild.




Här över är en film över en annan scen, den näst sista. Deltar inte i den så de därför jag kan filma lite. Därför är jag själv inte med för jag kan inte filma när jag själv kör, och jag har lånat mammas jättefina digitalkamera och jag låter därför ingen annan filma åt mig. Men jag har filmat åt andra oxå, så därför finns jag inte med på bild. Kan hända att jag låter ngn ta hand om kameran imorgon på premiären och ta ett kort eller nått, vi får se.

ENJOY



Kommentarer
Postat av: Martina

Du har säkert jätte många bra sidor man kan beställa från? ge lite tips vah?! ;D

2007-10-26 @ 13:14:07
URL: http://aniitram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0