Stockholm City´s



Två nya klänningar, älskar verkligen klänningar och de de bästa plagget jag vet. Bär bara klänningar nu vet ni de :) Den första, marinblåa är från Cubus och den är verkligen supersöt. Sen har vi en supermysig naturvit klänning som är så gosig så, från gina tricot. Ska nog köpa fler i andra färger, love it !





Sen köpte jag lite undies, väldigt söta tycker jag. Sen så vart de tre par nya "byxor" de är som byxor för moia.
Ett par bruna leggins, ett par svarta (underbart sköna) strumpbyxor och ett par marinblå strumpbyxor.

Jag var i stan med mamma idag, efter ett ganska jobbigt besök hos tandläkaren, håller på att rotfylla min tand, och de här var näst sista besöket. Man somnar nästan i stolen men sen efter blir allt jobbigt. Vi tänkte först åka hem runt 1, men sen så ångrande vi oss och stannade till runt fem. Vi åt lunch på NK och fikade senare på eftermidagen på Åhlens, mysigt. De har supergod mat på NK högst upp, verkligen att rekomendera! Mamma handlade oxå, en jacka och en tröja väldigt snygga saker. Vi skulle gått på Hairspray efter men vi var helt slut, hehe. Imorgon bär de av till IKEA, Yihooo, älskar IKEA. Lägger nog in en outfit imorgon, vi hörs! 

Thingeling! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0