Söndag

Idag har varit en ganska stressig dag, har inte hunnit tagit tag i skolarbetet ännu. Lite dumt de, kanske ger de någon halvtimma innan jag går och lägger mig. Först var vi hos mina kusiner som sagt, och åt lite tårta och sånt. Sen väl hemma stressade jag iväg till dansskolan, där vi körde ett ganska medel pass på en timma och 3 minuter. Efter de fick vi gäster, min bror Micke och hans tjej Jenny kom över och vi åt god mat och fikade. Efter de åkte vi och kollade på vår serie, eftersom vi inte har den kanalen så kollar vi hos några vänner, hehe. American Dreams kanal9 Söndagar 20.05

Nu är jag hemma och sitter och bloggar lite, imorgon är de tidig träning på morgonen, efter de syjunta hehe, och därefter 18-årsfest för en i klassen. Måste åka till andra sidan stan så får starta i tid. Blir tokig på att vi har tre prov efter lovet, tycker de lite fräckt. Är de lov så ska man väl vara ledig, ellerhur?

Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Niccie

Hola! :D
ähm, jag fick inte riktigt hela hur du skulle åka imorgon! men är det inte lättare om vi åker till T-centralen och tar den röda linjen därifrån till vårberg? det är bara ett byte då?
kan skicka en färdgrejsimoj från sl snart.. :)
krambanan

2007-10-28 @ 22:14:57
Postat av: Niccie

Kolla! såhär åker du isåfall;
Ta tunnelbanans gröna linje 19 från Vällingby mot Hagsätra.
Den går från Vällingby 16:22
och kommer till Slussen 16:53.

Vid Slussen byter du till tunnelbanans röda linje 13 mot Norsborg.
Den går från Slussen 16:56.
Du är framme vid Vårberg 17:17.

Restid 55 minuter.

och såhär åker jag;
Ta tunnelbanans blå linje 10 från Rissne mot Kungsträdgården.
Den går från Rissne 16:31
och kommer till T-centralen 16:46.

Vid T-centralen byter du till tunnelbanans röda linje 13 mot Norsborg.
Den går från T-centralen 16:53.
Du är framme vid Vårberg 17:17.

Restid 46 minuter.

så kan vi mötas på t-centralen? på röda linjens perrong? :)
vi hörs imorgon, det är lättare! ska åka iväg och köpa present imorgon. innan vi åker! men vi hörs imorgon, så kan vi snacka då :)
krambanan

2007-10-28 @ 22:20:11
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Från Nisse till sin kära Åke!

Fast nej, den jag skickade till dig var om man böt vid slussen. INTE BRA.
jag menade att om du tar grön linje från vällingby och hoppar av i t-centralen och går till den röda linjens perrong så möter jag upp dig där? så åker vi tillsammans? :)
Den tunnelbanan som det skulle vara bra om vi senast hann med går 16,53! De är väl bra?
MEN ja, vi hörs imorgon! mycket lättare så. så det inte blir några missförstånd :D
nu har jag bombat dig tillräckligt med kommentarer på fem minuter :D
Pusseli

2007-10-28 @ 22:25:45
Postat av: Fanny

nej absolut inte! Men tack så mycket, men jag vill inte skicka det nu, så många kan se det, jag kan skicka på pea!

2007-10-29 @ 21:59:28
URL: http://faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0