Runrunrun!

Vilken stressig och jobbig dag, känns väldigt jobbigt att det ska bahöva vara så här stressigt, visste att gymnasiumet skulle bli tufft men de är väldigt tufft. Idag hade vi matteprov, gick väl okej eller det vet man ju nästan inte förns man får tillbaka det, man kan ju ha varit helt ute och cyklat som jag brukar säga.

Kulturhistorian var ganska ruggig, jag gillar inte att se våldochblod filmer vi såg "Det sjunde inseglet" av Ingmar bergman, och den var verkligen hemsk, de var inte en scen som inte var obehaglig tycker jag, nej usch sånt vill vi inte se. Men de har ju trots allt ett syfte eftersom vi arbetar med medeltiden, eller arbetar och arbetar vi gjorde det idag iaf. Allt går ju med en rackabajans fart i denna skola, så man hinner knappt utala de ena, innan de är dax för de nästa.



Va kan vi säga mer då, hm hade lite dans på morgonen gick helt OK, fortfarande problem när vi gör situp´s för jag böjer nacken min för mkt. Roligt var de med "öppen scen" som de kallas, man springer helt enkelt ut och in under dansen som dansas om och om igen, så de ärtt ballt faktiskt. Nu sitter jag här då, måste plugga för ovanlighetens skull, bajs också! (jaja, jag är väldigt mkt i kissochbajs åldern) men jag säger heller bajs en fan, sån e jag.

Nu måste jag lyfta mig själv i kragen och sätta igång med samhällskunskapen, vi jobbar om partier, jag är socialdemokrat, sen har vi prov på massa annat inom de området också, nej nu måste jag gå!

Thingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0