Ny phone!

image650Ny telefon somsagt, men är lite irriterad kan inte öppna
den så har ej kunnat ta del av mitt erbjudande som rullar på
tre tv gratis i tre månader. Min pappa gör inte saken bättre heller,
min bror skulle kommit över och fixa den men nu går inte det för
han inte hinner och pappa sa att det var okej. Fast pappor förstår inte
eller min gör inte de, att erbjudandet redan rullar och har gjort de i en
vecka nu (från när de skickade den), så om de ska bli någon bedömning av hur bra det är måste jag ju få ha den ett tag med det. Ska försöka igen, att bända upp den med en kniv, haha! nejdå, inte min nya mobil men jag ska ta i med hårdhandskarna. Tror jag struntar i dans idag känner imig lite nere och trött, och en vilodag skadar inte. Imorgon har jag till och med två fysiska lektioner så.





Uppdatering

Whioo! min pappa fick upp mobilen, yes! med mkt styrka, haha. Konstigt att de ska vara så trögt första gången, men nu ska den ladda två timmar innan jag får sätta på den, men den ska sitta i laddaren i 12 timmar.



Kommentarer
Postat av: Niccie

vad fin mobilen var! :D vilken tur att ni fick upp den ;)
men du, jag tänkte bara säga att jag inte kommer på idrotten imorgon. för att vi skulle typ ha mycket handboll och sånt som man har mycket närkontakt, och det kan inte jag vara med på ju. så jag ska prata med gympaläraren så att hon vet det.
men jag kommer till teatern å dansen! och ska faktiskt få vara med på dansen(!) SKÖNT. jag längtar verkligen! har ju inte fått dansa i helgen! :)
Vi syns imorgon :D
KRAMBANAN

2007-10-08 @ 20:59:18
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0