Min smak, min musik

Jag älskar att sjunga, lever verkligen med det (om ni förstår uttrycket rätt). Men, bara när det är min smak, min musik. Har svårt att sjunga andras låtar om ni förstår. Låtar som inte gjorda för att sjungas för mig. Vi har somsagt fått ett häfte med massor me bra låtar, men ingen som jag känner wow, den passar mig, vilken inlevelse jag kommer bjuda på. Som låten vi sjöng idag, en helt ny värld som var en helfin låt och as snygg låt. Men när de gäller att jag ska sätta toner i den så ska de kännas som min låt, och de gjorde det inte. De berhöver inte vara ngn speciell låt-stil på låtarna utan jag kan hitta jättefina låtar som passar mig inom olika musik områden. nej nu börjar DP ´;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0